دهستان من

سرزمین دین و ادب

دهستان من

سرزمین دین و ادب

جدیدترین نسخه نرم افزار مفاتیح موبایل

جدیدترین نسخه نرم افزار مفاتیح موبایل یعنی نسخه 3.5 توسط سایت مبین موبایل ارائه شد

    نسخه 3/5 کلیات مفاتیح الجنان شامل متن کامل ادعیه، اعمال، زیارات، ملحقات و حاشیه های آن کتاب شریف است.در این ویرایش علاوه بر تمامی خصوصیات نسخه قبلی امکان نصب بر روی گوشی های لمسی اضافه شده است.
    در این ویرایش نیز، امکان نشانه گذاری به صورت رنگی نمودن متن افزوده شده است.

           ویژگیها :

شامل متن کامل ادعیه، اعمال، زیارات، ملحقات و حاشیه مفاتیح الجنان (کتاب باقبات الصالحات)

  • نرم افزار با زبان برنامه نویسی java تهیه شده  و قابل نصب بر روی انواع گوشی های موبایل است.
  • عملکرد مستقل برنامه برای نمایش و تایپزبان فارسی (پشتیبانی از زبان فارسی در تمام گوشی ها)
  • پشتیبانی از صفحات لمسی
  • امکان بزرگنمایی (جهت استفاده در گوشی هایبا وضوح نمایی Resolutionبالا)
  • تغییر اندازه قلم
  • ایجاد فهرست شخصی
  • امکان دسترسی سریع به ادعیه، اعمال و زیارات معروف
  • امکان استفاده از فیلتر در فهرست ها ( محدود کردن فهرست)
  • سرعت بالا و حجم بسیار کم نرم افزار
  • نمایش اعراب با رنگ متفاوت
  • نمایش شماره خطوط با امکان انتقال به خط مورد نظر


نسخه 3.5 نرم افزار مفاتیح موبایل 

دانلود فایل

نظرات 2 + ارسال نظر
احسان سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:59 ب.ظ

سلام به نظر من وبلاگ بسیار خوبی دارید،فقط اگه میشه وقتشو بیشتر کنید.

منم یه نرم افزار قرآن بافرمت جاوا دارم که امکاناتش خوبه مثلا تفسیر و جستجو در متن ترجمه و متن عربی داره.

masoud یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:32 ق.ظ

با سلام و خسته نباشید فراوان .اول میخواستم به خاطر این عمل فرهنگی رسانه ای از شما تشکر کنم و بعد انتقاد
جون من یه عکس قشنگ از این بنده خدا بگیرید که فکر نکنند تو شب عکس کرفتید منظورم دانشجوی دانشگاه صنعتی شریفه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد