دهستان من

سرزمین دین و ادب

دهستان من

سرزمین دین و ادب

دانلود کلیپ جالب گریه کودک در دعای عرفه تلویزیون

کودکان نشانه روشنی از طینت پاکی هستند که خداوند به هر کسی عنایت کرده است.

من و تو یک روزی که چندان هم دور نیست همین روح پاک را در اختیار داشته ایم اما الآن با احساسات و عواطف زیبای دینی و الهی خودمان چه کرده ایم.

چرا دیگر حس دعا، مناجات، اشک و سوز در من دیده نمی شود؟

آیا غیر از این است که خودم چنین روحیه ای را از دست داده ام و نتوانسته ام که آن را حفظ کنم؟!

مطئنا شما هم اینگونه برخوردهای لطیف و زیبای کودکان را تجربه کرده اید.

خدایا مرا هیچگاه از دعا و نیایش و مناجان درگاه خودت دور مکن ...


حجم فایل فشرده شده کلیپ موبایل:1.7 مگابایت

نظرات 1 + ارسال نظر
میلاد دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:39 ب.ظ

سلام حاج آقا امیدوارم حالتون خوب باشه.وبلاگتون رادیدم خیلی قشنگ بود.موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد