دهستان من

سرزمین دین و ادب

دهستان من

سرزمین دین و ادب

ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر مبارک

ولادت با سعادت حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر بر تمامی عاشقان پاکی و معنویت مبارک باد. 

دختران جواب دهند: 

زیبایی را تعریف کنید! 

به نظر شما زیباترین لباس برای دختران چه لباسی است؟

نظرات 2 + ارسال نظر
قمبوانی دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:52 ب.ظ

باسلام.به عقیده ی من که یک دختر 18 ساله هستم لباس از نظر زیبایی هیچ ارزشی ندارد چون ما شنیده ایم که مادر ما وقطی به خانه ی همسر خود میرفت گدایی لباس طلب کرد او بی درنگ لباس عروسی خود را به او داد و همان لباس قدیمی را شب عروسی بر تن کرد و. التماس دعا

یاعلی سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:36 ب.ظ

سلام.به نظر من کسی را میتوان زیبا نامید که به زیبایی روح و باطن خود بپردازد و زیبایی ظاهر هیچ اهمیتی ندارد.البته نه این که یک دختر به زیبایی ظاهرخود خود اهمیت ندهد ان هم باید باشد البته فقط برای محارم خودرا زیبا جلوه دهد درنتیجه میتوان گفت بهترین لباس برای دختران لباسی است که حریم او را حفظ کرده و مانع ازبین رفتن زیبایی باطن او شود.
باتشکر ازوبلاگ عالیتون.التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد