دهستان من

سرزمین دین و ادب

دهستان من

سرزمین دین و ادب

• تولدت مبارک- وبلاگ دهستان من یکساله شد.


در 13 شهریور ماه 1390 وقتی به نوشتن اولین پست وبلاگ دهستان من مشغول شدم فکر نمی کردم که امروز بعد از یک سال نزدیک به 14000 بار بازدید از این وبلاگ بشود

امّا راستی اولین پست وبلاگ چی بود:


اگه بیای چی میشه 

عزیزم سلام 


ای عزیز همه دل ها جانم بفدایت

آدم نور ... ای نور ... کجایی؟

سخته ... به خدا سخته دوری و هجران از تو 

خدا ... دیگه بسمه آقامو بهم نشون - بده گر چه اگه براش جون بدم کمه اما دیگه طاقتم سر اومده

تا کی دوری از آب زلالت؟

تا کی کوتاهی دستان عطش؟

ندبه تا کی؟ عهد تا کی؟

به تمام لرزشهای برگها در نسیم بهاری سلام بر تو ای بهار دل....

بیا که قرار، قرار نداره- محبوب تموم جوونای عاشق

یا اباصالح المهدی ادرکنی

نظرات 3 + ارسال نظر
علی اسماعیلی جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:59 ب.ظ http://www.ugdpsdk.blogfa.com

تولد وبلاگتون مبارک

ممنون

حمید جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:57 ب.ظ http://Qased.blogsky.com

تولد تولد تولدت مبارک
بیا شمعا رو فوت کن تا صد سال آپ باشی

از دیار قمبوان جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:02 ب.ظ

اگر سایت بشه چی می شه!!!!!
تولد وبلاگ مبارک

آره
اگه بشه چی میشه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد