دهستان من

سرزمین دین و ادب

دهستان من

سرزمین دین و ادب

سرهنگ مقامی در جمع نمازگزاران قمبوان:آبروی مردم آبروی ماست.

در هفته نیروی انتظامی سرهنگ مقامی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دهاقان به همراه فرماندهان بخش های مختلف نیروی انتظامی در جمع نمازگزاران قمبوان حاضر شدند که آقای فرزانه معاون فرماندار دهاقان نیز ایشان را همراهی می کردند.

بعد از نماز جناب سرهنگ مقامی در صحبت هایی به وظایف و جایگاه نیروی انتظامی از جمله مبارزه با قاچاق، مبارزه با فساد و منکرات، پیشگیری از وقوع جرم، کشف جرائم، قوانین راهنمایی و رانندگی و ...اشاره کردند.

سرهنگ مقامی با اشاره 3000 شهید در راه مبارزه با مواد مخدر گفتند: ما به هیچ وجه حاضر نیستیم حتی یک قدم از راهمان را کوتاه بیاییم.

در ادامه با تحلیل شعار امسال نیروی انتظامی یعنی:" سرمایه اجتماعی، اساس اقتدار ماست." گفتند: در زمان رژیم پهلوی، مردم هیچ جایگاهی نداشتند حتی برای عزاداری سیدالشهداء علیه السلام هم اجازه نمی دادند در حالی که امروز مردم در ایام عزاداری اهل بیت علیهم السلام به ستادهای نیروی انتظامی می آیند و این از برکت این نظام مقدس اسلامی است.

سرهنگ مقامی رعایت قوانین راهنمایی را نمونه ای از حفاظت سرمایه اجتماعی دانستند.

در ادامه 6 سوال از فرماندهان انتظامی از طرف مردم ایراد شد که جواب دادند.

نوبت به آقای فرزانه معاون فرمانداری دهاقان رسید که بعد از چند توصیه پلیسی گریز داغ و البته تکراری این سال ها در این دهستان را با جان و دل  خریدند و وارد بحث شهر شدن قمبوان و پوده و قهه شدند که مثل همیشه مردم مشارکت جدی در این بحث داشتند.

که این قسمت جلسه را در پست بعدی قرار خواهیم داد. حتما مطالعه فرمایید.

نظرات 1 + ارسال نظر
حمید چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:37 ب.ظ http://Qased.blogsky.com

اگه اینطور که پلیس با مردم تعامل داره مردم هم با اعتماد با پلیس ارتباط و همراهی داشتند می دونی چه امنیتی حاصل می شد؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد